Złóż reklamacje
Dokładamy wszelkich starań aby byli Państwo zadowoleni z dokonanych w naszym sklepie
zakupów. Jeżeli jednak otrzymane produkty noszą wady bądź uległy uszkodzeniu zapraszamy do
kontaktu z Zespołem ds. Obsługi Klienta i złożenia reklamacji.
Zgłoszenie reklamacyjne prosimy przesłać drogą mailową pod adres: reklamacje@stiv-meble.pl
Aby nasi pracownicy mogli niezwłocznie podjąć odpowiednie kroki zgłoszenie powinno zawierać:
-dane osoby składającej zamówienie oraz dane kontaktowe,
-opis uszkodzeń,
-dobrej jakości zdjęcia uszkodzeń,
-zdjęcie instrukcji montażu produktu z zaznaczeniem wadliwych elementów,
-zdjęcie etykiety produktowej znajdującej się na boku każdego z kartonów,
-zdjęcie protokołu szkody wypełnionego z firmą kurierską / transportową, jeśli uszkodzenie
powstało w transporcie.
Brak któregokolwiek z wymienionych elementów zgłoszenia może skutkować wydłużeniem czasu
oczekiwania na rozwiązanie lub odrzuceniem formularza reklamacyjnego przez brak
wystarczającej ilości informacji pozwalających na podjęcie procesu reklamacji.
Rozwiązanie problemu zaproponujemy drogą mailową lub telefoniczną w ciągu 14 dni od daty
otrzymania zgłoszenia. W przypadku odrzucenia reklamacji otrzymają Państwo uzasadnienie
takiej decyzji drogą mailową.